Catálogo

Carrito  

Sin producto

Transporte 0,00 €
Impuestos 0,00 €
Total 0,00 €

Estos precios se entienden IVA incluído

Carrito Confirmar

Lluís M. Bosch Hay 13 productos

Lluís M. Bosch
Neix a Barcelona l’any 1966. Obté els títols superiors de Composició i Instrumentació, Pedagogia Musical i Musicologia.

Ha compost unes quaranta obres, la major part de petit format (solo, duo, trio o quartet) i especialment pensades amb finalitats didàctiques (algunes d’elles estan publicades). Guanya diferents premis de composició i les seves obres han estat interpretades al nostre país i a França.

És professor per oposició des de l’any 1989 al Conservatori Professional de Manresa (Barcelona), on dóna classes d’Harmonia, Contrapunt, Anàlisi i Formes Musicals. Des del 2002 és Cap de Departament d’Assignatures Teòriques d’aquest centre. Creador dels espectacles per a infants MÚSICA DIBUIXADA (2002) i MÚSICA ENCANTADA (2008) amb els quals ha ofert vora dues-centes representacions arreu del país.
Lluís M. Bosch i Daniel resumeix així el seu pensament: «Explicar la meva petita història mitjançant la música, oferint tota mena de detalls sense explicitar-hi res, es per a mi un alliberament, una catarsi que m’asserena i em dóna la pau i l’assossegament necessaris per continuar essent optimista. Estic plenament convençut que només amb paraules no hagués pogut restablir amb tanta facilitat el meu equilibri intern».